woensdag 22 september 2010

Even terug in de tijd gluren


Voor de post van vandaag ben ik eens lekker nostalgisch in het archief gedoken......
Het jaar 2006 alweer hihi....

Denk toch zeker zo'n 3, krap 4 jaar heb ik enorm veel gluurpopjes geproduceerd, die toen een enorme rage waren. Mijn vader leverde de houten lijfjes, waarvan de beentjes konden bewegen en ik vormde de kinders verder met ijzerdraad, verwarmingsisolatie, schuimrubber en heel veel tape. Het hoofdje was een piepschuim bol. Het meeste werk ging toch wel zitten in het aflopen van allerlei rommelmarkten en kringloopwinkels op zoek naar kleertjes, schoentjes en petjes voor het grut. De hoedjes haakte ik zelf. Iedere avond eentje.

Heel veel lol heb ik erin gehad.... Ze werden onder m'n handen vandaan verkocht.... Rijtjes kleutertjes voor het huis op de dijk.... Veel bekijks...... Babbels met leuke mensen......

Ineens had ik er genoeg van. Ik wilde er geen eentje meer maken haha.....

Toch wel leuk om ze weer eens terug te zien.