vrijdag 25 december 2015

Nest Love Me Tender tot vertrek...

De laatste dagen en het vertrek
van 3 boys uit ons Love Me Tender nestje:


 Lorus

 Levy






 Lester

 Lotus





 Luigi en Linzi

 Maddy met Lester







 Lilly met Lester

 Linzi en Lotus


 Lester




 Max en Lotus
 Levy

 Luigi
 Lex en Levy



 Lex






 Levy

 Lotus

 Lotus, Luigi, Lex en Linzi

 Levy
 Levy



 Lex maakt kennis met z'n nieuwe maatje Kilat
 Lex
 Jotilie's Kiss Me Kilat & Kensi en Love Me Tender Lex

 Lex


 Afscheidsknuffel voor Luigi

 Luigi in zijn nieuwe huisje



 Lester op weg naar Groningen




 Jotilie's Love Me Tender Lex and Jotilie's I'll Be There Iggy


 Linzi samen met Kiss Me Katjah & Just You Joeks

De meiden Love Me Tender Lotus en Linzi blijven bij ons in de cattery wonen.
Levy blijft voorlopig lekker bij ons wonen en mag t.z.t. verhuizen naar het juiste huisje.