dinsdag 21 december 2010

Bruinebonensoep

't Is wel weer voor een heerlijk wintersoepje, daar word
je lekker warm van.....

Nog steeds kunnen we enieten van winterwonderlandschap,
maar de gladdigheid en het ongemakt dat het met zich
meebrengt, ben ik inmiddels goed zat!

Manlief kon gisteren niet thuisgekomen door een
gekantelde Duitse collega. Gelukkig heeft hij z'n
eigen bedje bij zich, maar ik miste mijn kacheltje wel.

Gelukkig reden de bussen vandaag weer volgens schema
en kon Jorian normaal heen en weer naar school.
Met Lieke moest ik richting Roosendaal en er viel
geregeld wat nattigheid, terwijl we onderweg zagen
dat het slechts -3 C was. Het meidje is opgesierd
met een beugel. Timon is nog even richting de
ijsbaan en voor hem moet ik zo nog even de
kou in, maar bij terugkomst vind ik een
heerlijk brandend houtkacheltje.