woensdag 3 november 2010

Heerlijke herfstdag


Een heerlijk zachte herfstdag vandaag....

Vanmorgen de kids maar weer met de auto naar school gebracht en
doorgereden naar het asiel waar ik vrijwilligers werk doe op woensdag.

Vanaf vandaag kan ik verwachten dat mijn Maine Coon Xara gaat bevallen,
maar vanmorgen had ze nog heel veel zin in haar bakje eten, dus gokte ik
het ermaar op en reed richting Numansdorp.

Doordat ik de kids weggebracht had, was ik vroeg en waren nog niet alle
honden uitgelaten. Gauw de twee herders, die twee weken geleden geplaatst
zijn uit hun hokken getrokken en die mee naar buiten genomen.
Bakkie koffie, praatje, geintje en toen serieus aan de bak met het schoonmaken
van de kattenkamers.
Naast het asiel is een vestiging van Intratuin en daar ben ik wel eens te vinden
hoor, al was het maar op ideetjes op te doen. Nou ik heb er alweer een paar hihi...

Kids ingeladen en thuis aan de bak gegaan na de tosti.
Keuken schoongemaakt, dierenwas gedraaid, hokken en manden schoon en
toen naar buiten gegaan met de honden en lekker gerommeld. De hokken van
de knagers waren aan verschoning toe. Er lagen honderden, misschien wel
duizende blaadjes, gevallen na mijn opruimbeurt zaterdag...
De ezel  en de pony stonden vandaag op stal, nadat ze vanmorgen
een houten hek hadden gesloopt, dus die wilde ook wel even wat
extra aandacht en eten.

Vervelen hoef ik mij hier niet!

     Een boodschapje en een snel bezoek aan een vriendin.
Manlief richting Bretagne, kinders aan de leer...
Straks slapen op Lieke's kamer (met tv) omdat daar de poes huist.

Tot morgen!