donderdag 11 november 2010

Avondeten


Wat zal ik vandaag eens op mijn blog plaatsen, dacht ik vanmiddag.
Met de kittens gaat het super en daar klets ik al over op mijn ander site.

Dan iets over wat we op deze donderdag eten....
Hoe ik in de koelkast kijk wat er nog over is van de
boodschappen die ik altijd voor het weekend doe.
Ik zag genoeg om een hartige taart van te bakken.

De bodem lekker makkelijk van bladerdeeg, dat heb ik altijd
wel in de vriezer. Een pakje houdbare slagroom, een restje
cème fraiche, 4 eieren, een flinke prei, wat uitgebakken spekjes,
een gebakken kipfiletje, dat gisteren overgehouden was,
wat bouilonpoeder, knoflookpoeder en er overheen
heerlijke plakjes brie.

Gauw een foto gemaakt voordat ik de taart in de oven schoof.
Hete lucht 175 gr. 30 minuten en natuurlijk was ik helemaal
van plan om een foto te maken, wanneer de taart klaar was.

Helaas... vergeten en... hij is al schoon op!